Ett år äldre!

Så var den nästan över...dagen jag länge fruktat...Linda har fyllt 25! Har haft ångest ett bra tag eftersom det känns som tiden rinner ifrån mig. Min kära sambo sammanfattade det hela ganska fint igår. Han berättade glatt för mig att jag med väldigt stor säkerhet levt minst en fjärdedel av mitt liv. Känns ju upplyftande!

Tänkte passa på att tacka alla som grattat mig under dagen. Niklas, Johanna (om 6 mån är det din tur!), Carro och så familjen såklart! Tack för alla presenter. Ni lyckades verkligen få till det trots att jag inte visste själv vad jag önskade mig. Vinglasen är redan invigda. Farmor ska ha ett speciellt tack för den helt gudomliga tårtan!

Dags att krypa till kojs. Är ju lite äldre nu så jag behöver verkligen en god natts sömn för att orka med morgondagen. Hmmm...undrar vad jag ska göra imorrn? Kanske plugga lite? Är det inte dags för "sommarlov" snart?

Ha det! Kramen

Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS GUMMAN! Hoppas du har haft en underbar födelsedag trots ångesten ;) PUSSPUSS

2007-06-03 @ 10:12:29
Postat av: Ammi

Grattis i efterskott!! =) Bättre sent än aldrig har jag hört ;) Kramkram!

2007-06-04 @ 07:54:17
URL: http://amelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0