Skriver väl lite då

Måste erkänna att jag inte varit alltför duktig på det här med att skriva blogg på senaste tiden. Förklaringen på det är väl att jag inte har haft ork. Klockan ringer 05.00 varje morgon och då bär det av till Sandviken där jag är på praktik. Förvånansvärt nog trivs jag ganska bra men jag längtar lite till BB och Förlossningen där jag ska vara sen.

Måste oxå erkänna att jag saknar McD lite! Undrar vad som händer där nu för tiden. Vad är trasigt? Vem ska bli arbetsledare den här veckan? Vem har hybris? Hur mycket strul är det med schemat? Det är många frågor som hopar sig när man är borta ett tag. Får se om jag kanske tittar förbi i helgen annars får jag hålla mig till nästa helg.

Kan glatt meddela Elin och Emma att jag hittade en svart jacka till slut igår. Så idag ska jag lämna tilbaka den bruna. Det var dessutom väldigt trevligt att träffa er. Nice to see a friendly face!

Nej nu måste jag sätta igång med dagen!

Dagens "schema"
* Kolla om tvättstugan är ledig idag
* Ta en promenad
* Försöka äta frukost
* Gå på banken
* Byta jackan
* Kanske shoppa lite
* Mejla lite och göra annat nyttigt
* Plugga läkemedelsräkning
* Vänta på att Carro (jobbar natt) ska vakna och ringa
* Äta lunch
* Plugga lite mer
* m.m m.m m.m

Jag som trodde att jag var ledig idag!

Ha det bäst! Kramen

Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter bra de. Det va trevligt att se dig med vännen :)

2007-03-18 @ 11:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0