Att sova eller inte sova...

... det är just nu den stora frågan. Vill inte gå och lägga mig eftersom jag behöver duscha innan. Det finns inte en chans att jag orkar göra det i ottan imorrn så det är väl lika bra jag tar tjuren vid hornen och pallrar mig iväg till badrummet.
Kan dessutom meddela att jag ska klippa mig imorrn. Det var ett halvår sen sist så det är verkligen välbehövligt.

Nu är det dags, så jag får nån timmes sömn innan morgondagen. Ska lägga om sår hela förmiddagen så det känns som att jag skulle vilja ha nån timmes sömn i kroppen. Man vill ju inte nicka till i nåns variga knäveck!

Kramen!

Kommentarer
Postat av: sundancekid

Hmm. nu blir jag orolig nurselinda! du har väl inte gått o dött hoppas jag..

2007-05-30 @ 12:58:37
URL: http://sundancekids.blogg.se
Postat av: Elin

Ja jag hoppas att vädret ska bli lite bättre då blir ju allting desto roligare liksom :) Och en än gång tack :) hoppas det är bra med dig vännen. Puss&Kram

2007-05-31 @ 22:08:05
Postat av: Sara

En dag kommer du nog bli belönad för din trofasthet! :D

2007-06-02 @ 09:29:50
URL: http://satsaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0