Lite fnissig!

Idag kom världens bästa Niklas på besök! Long time, no see baby!
Både jag och Denise blev lite fnissiga. Var inte beredda på så mycket manlig fägring på en o samma gång ;) Hade inte han kommit och gjort min dag vet jag inte hur jag hade stått ut. Det var nog en av världshistoriens tråkigaste jobbdagar. Det var även kul att se att Bettan mår bra och rullar på som aldrig förr.

Förutom denna trevliga händelse fick vi idag lära oss hur man byter däck på en bil. Skogh hade bommat att det var kantsten i rondellen vid jobbet vilket resulterade i punktering på vänter bak. Detta löste sig genom att hans trevliga far kom o bytte däck lagom till lunchen. Från min alldeles utmärkta plats i DT2:an fick jag lära mig alla nödvändigheter inom däckbytandets värld.

Dagen avslutades med lite 80-talsshopping med Denise. Detta påfund resulterade i ett neonrosa halsband. Nu gäller det bara att hitta resten av outfitten. Kanske ett nagellack i samma färg? Det vore väl nått att nappa på Denise? Tror jag ska chocka totalt imorrn o klä ut mig till en Fraggel! Det är väl 80-tal om något?

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Denise

Fragglarna i mitt hjärta, forever.
Jag hade faktiskt också nagellack i åtanke. Fast när man tar bort det blir det så jävla fult :b
Btw . jag ler flr mig själv när jag läser ditt inlägg! :)

2007-10-21 @ 20:21:53
Postat av: Frida

Guu va ja ser fram emot morgondagen och att få se dig utklädd Nyman ! ;D

2007-10-21 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0