Halv silikonläpp

Tillbaka från tandläkaren! Klarade mig undan med 1200 kr så det var ju överkomligt.
Har lagat en hel del hål i mina dar och därmed oxå blivit bedövad ett antal gånger (inte alla gånger dock, har varit en tuffing några gånger när jag var liten). Den här gången måste dock tandläkaren ha tagit fram den största sprutan han hade för jag känner mig verkligen jättebedövad. Vänster sida av underläppen känns som den är 10 ggr större. Det känns som jag har en halv silikonläpp. Kämpar just nu som bäst med att inte dregla alltför mycket eller bita av mig tungan. Skulle vilja ta en liten tupplur, det blev en tidig morgon, men jag vågar inte för då kanske jag sväljer tungan.

Dagens hjälte blir Mathilda! Hon manövrerade sugen med bländande resultat! Utan henne hade jag nog drunknat i saliv och vatten. Stor tumme till dig!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha. Det känns som om man har munnen öppen och man dreglar supermycket när man i själva verket är narig om läpparna och behöver lypsyl och har munnen stängd. HAHA.

2007-09-18 @ 19:19:13
Postat av: Sara

Well done, well done!
Jaa, de fyller ju i vanliga fall en ac-funktion de där pjuckerna. :)

2007-09-18 @ 22:45:31
URL: http://satsaras.blogg.se
Postat av: Denise

Skulle du vara Gandalf den Grå eller den Vite/-a?
Dags för lite mer aktivt bloggande kanske?

2007-09-23 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0