Förbannade idiot!!!

Tror inte att det är nån med ett tickande hjärta som undgått att bry sig om ödet med 10-åriga Engla i Stjärnsund som varit försvunnen sedan den 5 april. Överallt har man sett den där toksöta tjejen på löpsedlarna.
Tidigare i veckan greps en 42-årig man från Hofors misstänkt för att fört bort Engla. Idag på eftermiddagen erkände han att han mördat Engla. Personligen tror jag inte att det är det enda han gjort med henne. Hoppas med hela mitt hjärta att han straffas och det hårt. Även om han säkerligen skulle behöva det hoppas jag att han inte döms till vård, då får han ju bara bygga med LEGO och lalla omkring och så är han ute om nåt år. Nej, det här aset behöver sitta inlåst tillsammans med de tunga grabbarna. Där kommer han nog att få en alldeles speciell behandling eftersom killar med hans bakgrund inte är alltför omtyckt i fängelser.
Förutom mordet på Engla har han även erkänt ett till mord som utfördes 2000. Återstår bara att se om det är det enda han gjort eller om han tänker erkänna ytterligare brott.

Att önska livet ur nån är inget jag gör varje dag men just nu känner jag bara:

Ditt förbannade as, gå och dö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0