Gårdagen!

Gårdagen, åtminstone kvällen, tillbringades i festen tecken.
Det vankades tjejfest hos Emma i Valbo. Vädergudarna visade hela dagen att de inte tänkte vara på vår sida. Som tur var grillen en bastant, murad historia som stod pall "lite" regn.
Ju längre kvällen led desto slirigare blev tillställningen. När slirigheten var det dags att bege sig in till den stora staden och avsluta kvällen på Heartbreak/Sun City. För att bryta trenden följde jag faktiskt med ut. Jag brukar annars pallra mig hemåt när de andra drar vidare, men igår hade jag så trevligt att jag lika väl kunde hänga på.
Väl ute träffade jag på ett antal "kändisar", bl.a. Syster Frida från jobbet och frisör-Sofie som hade den stora äran att klippa mitt hår i torsdags.
Den senaste tiden har jag haft en tendens att somna på soffan och bli kvar där hela natten, så även inatt. Vaknade klockan sju imorse och jag måste väl erkänna att jag fortfarande var lite dragen då. Pallrade mig in till sängen och sov nån timme till. Sedan har dagen tillbringats i slapphetens tecken. Till lunch intogs en kebab med bröd innan jag bäddade ner mig under täcket igen.
Som avslutning bjuder jag på några bilder från igår. Knäppte faktiskt inga fler. Det brukar vara ett tecken på att jag haft så roligt att jag inte har haft tid.


Kommentarer
Postat av: ammi

Vad säger du lilldoktorn, dags för en fika någon dag?

2008-08-04 @ 21:18:11
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Denise

Det var tekniska fel på trafikljusoch till slut körde jag. Så blev jag stoppad av polisen, och mina småkusiner var med. Jag blev jätteskärrad, men de var inte proffsiga. Det fattar väl jag också att man inte kär mot rött ljus, men varför stoppade dom just mig? Jo för att jag var ung och hade barn med mig i bilen, dom skulle aldrig ha gett sig på någon äldre. Det är maktmissbruk. Sex poliser i en polisbil, har dom inget bättre för sig att göra än att utöva sin makt på ungdomar på bekostnad av våra skattepengar? Jag gjorde inget fel. Alla bilar körde, så isf skulle det ha varit ett kollektivt brott. Men som sagt, det var ett tekniskt fel på trafikljusen vilket märktes för bilarna mitt emot fick grönt två gånger medan jag stod där liksom.



Jag har absolut inget förtroende för poliser längre.

2008-08-04 @ 23:15:16
Postat av: Gabriella

Ja det är verkligen jätte mysigt. Det ligger i oslättfors, en bit bort. Men det är de värt =)



Ha det bra!

2008-08-13 @ 17:45:15
URL: http://roxiessecret.blogg.se/
Postat av: malin.

aldrig i livet att du ska få ge mig en spruta ! inte ens om jag skulle få betalt ! :P skärpning ! :D

2008-08-13 @ 21:17:55
URL: http://momalolinons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0