Blondinbella

Har egentligen inte tid att göra ett inlägg men detta är nåt jag bara måste få ur mig. Lär erkänna att jag läser Blondinbellas blogg. Har alltid tyckt att den bruden verkar sakna en hjärnlob eller två och nu har hon verkligen grävt sin egen grav. Hon har tydligen börjat men nån form av video-/TV-blogg. Bruden verkar ju ännu mer blåst när man lyssnar på henne. Hon är så enormt kär i sig själv men försöker dölja det på de mest skrattretande sätt.
Med andra ord, spana in hennes blogg och "TV-program" och få er ett gott skratt.
Just ja! Jag höll på att glömma hennes stackars pojkvän Nils som oxå bloggar och var och varannan dag driver med hela grejen kring Blondinbella utan att hon verkar fatta nånting. Humor!

Kommentarer
Postat av: Ammi

absolut! dom små tog slut idag, men det finns för 269:- 399:- 499:- och 945:- kvar ;)

2008-12-22 @ 19:37:36
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Amända

Haha, ja - det stavas humor. xD Nu ska hon btw vara med i Lets dance också.

2009-01-05 @ 10:29:13
URL: http://amand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0