Ett steg närmare...

Nu har jag tagit mig ett steg närmare rollen som Nurse Linda. Var och skrev på anställningsbeviset idag så nu är jag officiellt anställd på avdelning 109S. Nu gäller det "bara" att gå klart utbildningen.
Kan för alla nyfikna meddela att min och Ms. Skogh's uppsats nu är helt klar och godkänd. För de som är ännu mer nyfikna (det är nog bara du Denise) kan jag meddela att detta alster kommer att publiceras på nätet för allmän beskådan. Återkommer när detta är gjort.

image41

Nu tycker min kära sammanboende att jag knappar för mycket på tangenterna och att jag istället borde respektera hans behov av skönhetssömn. Innan jag slutar kan jag meddela att jag klippt mig idag. What's the buzz? tänker nog de flesta nu men jag kan meddela att det var nio månader sen senast så det behövdes verkligen. Passade även på att slänga i lite slingor så nästa gång ni ser mig är kalufsen lite kortare och ganska mycket ljusare.

Until next time: Live long and prosper!

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag är nyfiken, min vän. Och hade Krizz (eller Christ (som i Jesus Christ)) vetat om att din blogg hade han antagligen kommenterat något i stil med "Du skulle ha jobbat på våningen ovanför, där jobbar min mamma!"

Sen så vill jag bara påpeka att när Eric/-k försökte sova så stängde jag på vår kära restaurang. Bara en parentes för att få lite sympati.

Anyways, när ska vår TP-kväll bli av?! :O

2008-02-28 @ 01:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0