Saker ni kanske inte visste om mig...

Jag...

...är skitdålig på att simma, sjunker som en sten. Skulle nog kunna säga att jag inte kan simma överhuvudtaget.

...är jordens största toffel när jag är hemma.

...har fotfobi. Tycker att fötter är bland det äckligaste som finns. Blir starkt traumatiserad varje gång jag är ute och leker sjuksyrra. Det kryllar tydligen av torra, fnasiga fötter som ska smörjas in. Oh Gud kom och ta mig! Har dessutom världens fulaste fötter själv.

...hatar att lära mig nya saker. Jag är en sån som ska kunna allt från början. Där har vi nog förklaring till varför Nyman inte har nåt körkort, klarar inte av att inte kunna saker.

...har en hörselnedsättning på vänster öra. Det här gör att jag har jättesvårt att kommunicera med folk när det är en massa andra ljud runtomkring. Det är faktiskt så illa att jag blivit rekommenderad hörapparat, men nånstans måste fåfängan få ta överhanden.

...har aldrig flugit flygplan, men däremot helikopter.

...hatar värme!!! Har aldrig förstått mig på: "Oh yes nu är jag ledig i två veckor så nu drar jag till Thailand". Jag är snarare människan som tänker: " Ta mig till ishotellet!"

...är rödhårig.

...har en seriös 30-årskris. Känns som att livet kommer att ta slut den 2 juni 2012 kl.09.13.

...tänker åka Vasaloppet 2012, det lär bara komma lite snö så jag kan sätta igång och träna.

...funderar seriöst på det här med att skaffa barn. Är dock fortfarande för kär i mitt nuvarande liv för att sätta igång med planerna. Har fortfarande ett alldeles för stort behov av att titta på TV när jag vill, sova när jag vill, gå på toa när jag vill, duscha när jag vill, äta när jag vill, jobba när jag vill, festa när jag vill och allt annat som störs när man skaffar barn. Håller dessutom alldeles för hårt i mina hårt intjänade slantar för att jag skulle vilja göra av med dom på barnvagn, skötbord, blöjor, tvättlappar, barnkläder, amningskupor, AD-droppar, nappar och annat som kostar pengar.

...vill bli läkare. Dessa planer sket sig dock totalt för tio år sedan när Linda valde sam istället för natur i gymnasievalet.

...blev påkörd av en moped när jag var 4-5 år. Visar gärna ärret på knät för de som är intresserade.

...kan spela fiol.

...har farmor som min idol. She's the best.

...får krupp på folk som särskriver. Hur har ni klarat er genom skolan? Ni kan ju inte på fullaste allvar mena att ni fått lära er att det heter fot bolls plan, höger trafik, ratt muff, lamp skärm. Skulle kunna hålla på i all evighet men jag väljer att sluta där.

...kommer inte ihåg när jag hade magsjuka senast. Har inte kräkts på minst tio år.

...har ett födelsemärke under höger fot.

...tittar ruskigt mycket på TV. Den stackarn får jobba hårt när jag är hemma.

That's it for now. Kommer jag på nåt mer återkommer jag. Är det nåt ni undrar är det bara att höra av sig ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag har heller aldrig flugit ett flygplan förut och dom planerna är dessutom körda. Enligt Victor måste man ha supersyn för att bli pilot och där kommer jag med mina skavsår på ögonen av för flitigt använande av linser liksom (nej inte skavsår än kanske, men det kommer, var så säker ...).
När jag ser på Grey's Anatomy vill jag också bli läkare. Tänk om man kunde leva det livet. Med Patrick Dempsey omkring sig hela tiden. Time flies when you're having fun, liksom.

2008-01-18 @ 22:58:37
Postat av: Maria

Tack tack! Den är 45 kvadrat och ligger på Valbogatan 31 A, etagelägenhet på två våningar fördelat på två rum och kök, mycket fin! Du kan förresten gratulera mig igen för jag ska numera bli sjukgymnast! :D

2008-01-19 @ 00:26:30
URL: http://marialiv.blogg.se
Postat av: Maria

Tack så mycket! Haha, ja nästan så, inom samma bransch iaf. Kram

2008-01-19 @ 12:40:41
URL: http://marialiv.blogg.se
Postat av: Frida

hahaha nääe visst är det väl hemskt ?! förkläden kommer förfölja mig hela livet ;P

2008-01-19 @ 23:03:07
URL: http://carlssonfrida.blogg.se
Postat av: katharina

men linda!!! varför har du hållit denna blogg hemlig för mig?! jag har nu roat mig hela rasten och vill inte gå tillbaka!
ha de, hoppas vi ses inom en snar framtid! kram / katta (från donken)

2008-01-20 @ 20:48:17
Postat av: Sara

MackeDonk fungerar också som assvärmare ja, men det är ack så mycket mer slitsamt än att placera sitt bedårande i soffan! :) Hamburgerdoftfritt dessutom.

2008-01-20 @ 22:33:51
URL: http://satsaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0