Sjukt sugen!

Funderar på att tatuera mig till hösten. Är ruskigt sugen på att skaffa en tatuering som sitter långt uppe på ryggen, precis innan nacken (om det är nån som fattar). Skulle vilja ha nån kort men innehållsrik text, nåt på typ latin så att det blir lite spännande.

Skulle detta ske är det nog det mest "farliga" jag någonsin gjort. Busigt! ;) Nu gäller det bara att komma på vad det ska stå och vilket typsnitt som ska användas. Jag har några förslag men jag måste fundera lite till.

Imorrn e det sista dagen på min tredagarsledighet så jag funderar på om jag ska bege mig in till stan och spendera lite peningar. Vi får väl se om jag får arselet ur vagnen eller om jag blir kvar på soffan hela dan. Skulle onekligen behöva få lite gjort imorrn. Det här med städning har till exempel blivit ordentligt eftersatt den senaste tiden.

Tjipp people!

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag vill också tatuera mig! Jag vet dock varken vart på kroppen eller vad jag vill tatuera in, så det är väl en aning problematiskt kanske .. Men kul för dig! :)

2008-06-22 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0