Imorrn gäller det!

Imorrn är det dags för avslutningsfest för sjuksköterskestudenterna i klass HK-05. Misströstar lite för att fröken Skogh inte ska närvara, dock kommer jag att sällskapa med Miss Finland. Innan festligheterna drar igång vankas det fördrink(ar) hos Miss Finland. Vi får se om vi väljer att vara inomhus hos henne eller på badstranden vid Gävle Strand. Med hänsyn till gravida syster Zandra får vi försöka att inte bli alltför odrägliga.

Kom på att det här är första gången jag ska festa efter att jag flytta ut ur stan. Hur tar man sig hem? Cykel är uteslutet, dels för att jag ska ha en massa grejer (läs alkohol) med mig på ditfärden och dels för att jag inte är känd för att vara vidare stadig efter en utekväll. Buss e ju aldrig nån höjdare, jag är ju en miffomagnet som alltid brukar få nån skumming bredvid mig som ska ha nån form av förtroligt samtal. Taxi är jag helt enkelt för snål för. Sambon kommer troligen inte vilja komma och hämta mig. Syrran jobbar. Att gå är ju en lösning men precis som på bussen brukar jag alltid lyckas dra till mig en massa skumma individer. Jaja, det löser sig.

Nån som ska ut imorrn? Då kanske vi träffas i dimman efter min examensfest, om jag inte gett upp och är på väg hem (på nåt sätt).

Är nyfiken på hur McD-festen var igår, bilder TACK!

Kommentarer
Postat av: ammi

jag jobbar krogrush på donken så kom in så bjuder ja på en examensburgare=)grattis förresten!!

2008-05-30 @ 22:33:42
URL: http://amelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0