Då var det färdigt igen ;)

Har jobbat två dagar på nya jobbet och allt är frid och fröjd än så länge.
Stod i all sköns ro och delade lite mediciner idag runt lunch när jag ser en blond varelse närma sig med stormsteg. Till min förvåning ser jag att det är Dr Sanner från 109 S som letat sig upp till de kirurgiska domänerna.  När han ser att det är min fagra lekamen han står framför utbrister han följande:

"Men, VA, jobbar du HÄR!!! Nej nu blev jag matt. Du som verkligen behövdes där nere (på 109 S), du var ju vettig att ha och göra med."

Sorry doktorn, jag var så illa tvungen. Men det ska nog lösa sig det där.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, det kansek ligger något i det där Linda. Inget ont sagt om de andra men det är lite tomt utan dig och ditt med. lexikon =)

2008-09-04 @ 11:30:57
Postat av: Linda

Åh man tackar! Tror jag ska börja publicera dagens medicinska ord i bloggen. Kan ha det som ett stående inslag.

2008-09-04 @ 16:01:22
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag tänkte ringa dig i lördags men då skulle det bli vid 21-ish och tyckte att det var försent. Men vi kanske ska ut nästa helg, och jag tycker vi ska gå ut och käka innan. Du kan ju höra av dig, min son :)

2008-09-08 @ 14:01:15
Postat av: Ammi

Linda Nyman! Eller Syster Linda! Eller SkiftledarLinda! Vilket uppskattar du mest? I vilket fall så börjar det bli dags för en fika.

2008-09-09 @ 21:57:17
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0