Det blev en dag på stan!

Träffade fröken Skogh idag för att umgås och äta lite lunch. Lunchen bestod i kycklingburgare som "inhandlades" (det blev ju ganska billigt till slut) på McD City. Lillebror Skogh såg till att det blev ganska gratis att äta. Det glädjer mig att se att han anammat en "promande" inställning till livet och jobbar hårt för att sprida den till sina medarbetare när det kommer såna celebriteter som moi och fröken Skogh. (Varning för en högst intern formulering av inledningen i inlägget. Kontakta närmaste McDonald´s om du inte fattar!)

När jag sitter och njuter av min första McD-produkt sedan jag slutade på McD ser jag "syster" Frida passera utanför fönstret. Tänkte göra ett utfall mot rutan i hopp om att hon skulle se mig men jag hoppade över det och tog mer pommes istället.
Vidare betade jag och fröken Skogh av allt som hänt sedan vi sågs sedan. Det tar ju alltid nån timme i anspråk när vi väl träffas.

Tänkte att vi skulle spana in "nya" Flanör så packade ihop och begav oss dit. Vem träffar jag då inte om Frida N i alldeles hög person. Det blev ett väldigt kärt återseende med tanke på att vi inte setts på hela sommaren. Blev riktigt sugen på att hitta på nåt med det gamla järngänget på McD. Hmmm...vi lär ta och styra upp nåt. Jag lovar att dyka upp om nån annan organiserar ;D

Blev en trevlig dag med många kända ansikten. Glömde nämna att jag träffade på min alldeles egna mamma inne på McD.

Måste slutligen skicka en tanke till Tobias som jag idag tror har en svår dag. Tänker på dig och hoppas att du tar dig stärkt ur denna motgång!!! ;)


Den där Frida N

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det VAR tungt ett tag, men nu jävlar är vi på gång.



2008-09-29 @ 16:43:27
URL: http://ts77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0