Inspirerades

I brist på annat inlägg kan jag ta efter min svägerska och lämna ifån mig följande info:


Namn
: Linda
Födelsedag: 2 juni
Hemstad: Gävle
Ögonfärg: Bruna
Längd: 162
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Förmodligen mina harklingar (jag förstår att det är jobbigt att lyssna på men om jag inte harklar mig drunknar jag i slem)
Stjärntecken: Tvilling
Skostorlek: 34-35
Är dina föräldrar skilda? Icke
Kär? Jo men det är jag nog
Skor idag: Stövletter och joggingskor
Din svaghet: Min lathet
Dina rädslor: Djupt vatten (det är inte kul att sitta i fören på båten och ha stenkoll på botten genom det kristallklara vattnet för att sekunden se hur bottenhelvetet försvinner samtidigt som sambon meddelar att det enligt sjökortet blev riktigt djupt!). Hatar dessutom grodor och ormar ute i det fria.
Mest kända fras på msn? Hej
Det första du tänker på när du vaknar: Att jag förmodligen måste kissa
Dina bästa kännetecken: Kan tänka mig att det är hästsvansen och min avsaknad av kroppslängd (Är det nåt annat som ni tänker på får ni gärna berätta, skulle vara kul att veta).
När går du och lägger dig? Oftast mellan 22-00
Mest saknade minne: Allt som jag gjort med Elin :(

Favoriter:
Färg:
Jämt mellan brun och svart
Mat: Nåt onyttigt
Sport: Ishockey
Djur: Är ingen djurfantast men hundvalpar är söta
Glass: Allt med choklad
Godis: Geisha och såna där bläckfiskar som man kan köpa i lösvikt som är rosa och gula på ena sidan och lakrits på andra sidan.
Affär: Rut m.fl. i Umeå (kan rekommenderas)
Skådespelare: HUGH JACKMAN!!!
Låt: Blir alltid glad och full av nostalgi när jag hör Summer of 69' men Bryan Adams
Nummer: 21
Tuggummi: Extra White Sweet Mint (har Johanna E att tacka för detta, men "överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt")
Helgdag: Lördag (om jag är ledig)
Årstid: Vinter (om det är riktigt mycket snö och ca 10 grader kallt, annars väljer jag hösten)
Tandkrämssmak: Mint?
Radiostation: Saknar Rix FM men har lärt mig att stå ut med Mix Megapol
Parfym: Just nu: DKNY Be Delicious

Har du någonsin:
Varit kär?
Ja
Blivit dissad? Nope, är den som dissar de gånger det har krävts
Rymt hemifrån? Tror det
Föreställt dig ditt ragg naken? Ja
Skolkat? O ja "Hej det här är Linda i SP3J, jag är sjuk idag"
Sovit utomhus? Ja
Gråtit i skolan? Ja
Velat bli modell? Nej, man måste inse sina begränsningar
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag? Ja
Sett en död människa? Ja
Druckit alkohol? Ja
Ätit sushi? Ja
Varit på scen? Ja, har både sjungit och spelat
Snattat? Ja, men omedvetet (komplicerad story)
Blivit full? Ja
Retats? Ja
Blivit nedslagen? Nej

Du?
Svär?
Ja
Sjunger bra? Ja, ibland
Duschar dagligen? Nej
Tycker att du är attraktiv? Nej, det var 20 kilo sen sist
Kommer överens med dina föräldrar? Det är ju en definitionsfråga
Gillar åska? Ja
Spelar något instrument? Fiol (inte aktivt). Med lite noter och ett piano kan jag nog lyckas med "Blinka lilla..." iallafall
Äger en iPod? Ja, en Mini
Går till kyrkan? Ja sporadiskt (är lite smygreligiös)
Sover med gosedjur? När jag reser är en liten nalle med.
För dagbok? Nej
Dansar i regn? Nej, då blir jag ju blöt om fötterna
Sjunger i duschen? Nej, det är för lyhört

Vem var den senaste personen:
Du nuddade:
Erik
Du pratatde i telefon med: Erik
Msnade med: Sara
Du kramade: Erik
Du skällde på: Erik
Sportade med: Sportar mest själv, men jag tror att Erik och jag var och gymmade för nåt år sen

Senast du:
Skrattade:
För nån timme sen
Grät: Idag
Filmen du såg: Det var nog nån jag zappade förbi på TV
Tuggade tuggummi: För en halvtimme sen
Drog ett skämt: I bilen på väg från ICA Maxi tidigare idag
Sång du sjöng: Livin' on a prayer med Bon Jovi när Erik var i garaget :D

That's it for now!


Ingen favorit i det fria men bakom glas på Kolmården går det bra.
Och ja, det är jag som har tagit bilden

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ju riktigt LÅNG du Linda... själv är jag bara 155 cm.... =)

2009-10-22 @ 08:41:36
URL: http://gustavochester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0