Las Vegas-medley


Som många andra som inte har nåt bättre för sig en fredagkväll kollade jag på Idol igår. Kunde redan i inledningen konstatera att årets omgång nog är den sämsta genom tiderna. Jag går helt i gång när jag kollar på programmet och stackars Erik får försöka lugna mig ett flertal gånger under kvällen.

Kvällens tema var "Las Vegas" och det hela inleddes med ett medley (klicka för att se det hela). Jury-Andreas Carlsson inledde på ett alldeles strålande sätt, att han kunde sjunga det visste jag men inte att det var så där pass bra. Sen skulle "kill-Idolerna" sjunga en bit och då knockades jag totalt av Rabih's totala okänsla för ton. Karln ligger en tonart fel hela tiden och det rister i hela min inte helt tondöva kropp. Skiten fortsatte om inte i en ännu mer avlägsen tonart när han skulle sjunga sin tävlingslåt. Vad han och Eddie gör kvar i programmet frågar jag mig efter varje program, jag trodde det var meningen att man skulle kunna sjunga för att få vara med.
Kontentan av det hela ovan är att Idolerna kördes över totalt av Andreas...och att Laila Bagge har snygga ben och nog kan vara lite gravid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0