Längtar till...

... Bebbis kommer (vilket är ganska snart kom jag på häromdagen).

... hösten! Älskar hösten med alla gula löv. Bebbis och jag ska vara ute och promenera varje dag (om det inte är storm vill säga)

... julen! Det här året går jag all in! Det ska bakas, kokas skinka, trillas köttbullar, pyntas och spelas julmusik tills man tror att man nått max...då bakar, kokar, trillar, pyntar och spelar jag lite till. Behöver jag nämna att Bebbis ligger risigt till för att få tillbringa julafton i en tomte- eller pepparkaksdräkt :D

... jag är klar med uppsatsen, men då måste man kanske sätta igång och jobba med den?! För den som inte har hängt med kan jag berätta att jag har ett studieuppehåll i höst men jag ska ändå skriva uppsatsen i höst som planerat. Dels för att jag ska slippa göra det när jag kommer tillbaka till skolan, och dels för att min skrivkamrat Emma ska slippa skriva skiten själv ;)


Foto: Jag!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Sjukt snygg bild! Jag längtar också till hösten. Ska bli skönt att slippa gå på krogen och dricka öl hela tiden.. haha! KRAM

2010-08-09 @ 22:31:59
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åhhh jag längtar jag med!! =) Vi får väl se till att ta nån härlig höstpromenad tillsammans med bebisarna våra sen!!! =) Skulle vara så mysigt! Hoppas du och magen mår bra! Massa kramar!

2010-08-10 @ 11:17:13
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com
Postat av: Ammi

Ja faktist ;) Ikväll ska jag ut.. Men sen får det fan vara lugnt.. LÄNGE! Skulle vara skönt att bli på smällen så har man verkligen anledning att inte röja ute hela tiden. ;)

2010-08-10 @ 14:55:35
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Emily

Vilken underbart fin bild Linda :)Riktig höstbild med alla vackra höstlöven

2010-08-29 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0