Ledig?

Jag trodde det skulle vara lugnt och fridfullt att vara hemma på havandeskapspenning, men icke!

Idag har jag ett fullspäckat förmiddagsschema enl följande:

*07.30 Ring Folktandvården. Tappade en lagning i en tand som tandläkaren beskrev som "den här tanden går egemtligen inte att laga så den sitter så länge den kan" ;) Nu har den lossnat!

*07.40 Syster yster kommer och hämtar mig och skjutsar mig till MVC

*08.00 Blodtrycks- och kisskoll på MVC. Blodtrycket gör lite som det vill så min ambitiösa barnmorska har bokat in mig två ggr/v för kontroller nu. Mycket roligt...not.

*Hem för frukost och för att leta reda på mina uppsatspapper.

*11.00 Telefondejt med min klasskompis Emma (från Sollefteå). Vi ska försöka ta oss i kragen med uppsatsen innan skolan (för henne) börjar nästa vecka.

*Lunch

*Har ett syprojekt på G oxå men vi får se om jag prioriterar en tupplur istället ;)

Det är skönt att vara ledig, verkligen... Eller som Erik sa: "passa på att vila på dagarna, till helgen kan du vara mamma". Jiiiisus, nu börjar det ju bli allvar. Går in i v.38 på onsdag :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Galet vad fort tiden gått! Och jag har inte ens sett dig med magen!

2010-08-23 @ 21:33:59
URL: http://mariakatarinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

du har en mycket klok sambo!!

och jag tror du skulle ha gjort lika som din bm om du suttit i hennes stol lr?=)

lika bra att springa på med allt så länge du kan...go for it bruttan!

2010-08-23 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0