Kan bara säga grattis!

Jag har aldrig varit en stor fan av Anja Pärson men lyckas man ta sig samman och ta ett OS-brons efter gårdagens flygtur (aka krasch-av-bara-helvete) är man värd ett stort grattis. Att flickebarnet dessutom gråter av lycka under blomstercermonin gör inte saken bättre för mitt blödiga hjärta. Fick en klump i halsen och var tvungen att svälja hårt för att inte brista ut i ugly-cry.
Nu ska jag bädda ner mig och hålla en tumme för Ferry. Detta efter att tillsammans med ett antal andra TV-tittare ha konstaterat att detta inte är Helena Jonsson's OS.


Anja Pärson - OS-brons i superkombination

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag tyckte att hon skulle lagt av för många år sedan, men det är glömt nu. Helt fantastiskt! Hoon åker alltid för guld, men gjorde till och med en säl för det här bronset. Det här är ett brons svenskarna aldrig kommer glömma. Helt fantastiskt. Jag som pratar mycket och ofta är näst intill mållös.

2010-02-18 @ 22:39:46
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/
Postat av: Ida

kan bara hålla med!

2010-02-18 @ 22:56:08
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0