Giv mig styrka!

Imorrn fyller världens sötaste Leo 1 år! Skitkul tycker stora delar av mig men vissa delar tycker att det ska bli pest och pina.
Vad har hon nu fått för fel huvudet?, tänker säkert vissa. Jo det ska jag berätta. Jag vet att jag har tagit upp det här förut, men jag tar det igen. Vissa delar av min sambos släkt tycker att det är skitkul och fullt OK att under varje "kalas" fråga minst en handfull gånger om det inte skulle vara kul med en liten och om det inte är dags för oss att skaffa barn snart. Detta tycker jag personligen att de ska skita totalt jävla fullständigt i eftersom de inte alls har nåt att göra med det.

Funderar med att ställa till en scen imorrn för att få slut på det hela en gång för alla. Jag funderar starkt att välja ett citat från filmen På Heder och Samvete:

"YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!"




Kommentarer
Postat av: Denise

Vad du är dålig på att uppdatera :( Jag vet att du är student och så men glädjen sköljer över mig när du har gjort ett nytt blogginlägg!



Pussinuss,

pappa

2010-01-21 @ 10:04:27
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0