Måste börja packa!

BB-praktiken är över. Gick riktigt bra. Skaffade mig till och med ett jobb över sommaren :D Känns lite knepigt att man inte kommer att vara kirurg-Linda i sommar men jag är nöjd att jag har fått in en fot i barnmorskebranschen.

På söndag bär det av till Ö-vik för tre veckors förlossningspraktik. Har hyrt en etta där genom landstinget i Västernorrland. Jag känner lite skräckblandad förtjusning över det hela. Jag hoppas att jag kommer att få mycket förlossningar men det kommer att bli lite jobbigt att vara hemifrån så länge. Håller en tumme att Erik har möjlighet att komma upp och hälsa på.

Nu ska jag högprestera lite så jag hinner klart med en skoluppgift om amning. Jag har konstaterat att amning nog är den tråkigaste biten med hela barnmorskeriet. Vart man än vänder sig så är det tuttar och hungriga bebisar ;)



Dagens utsikt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med jobb över sommaren! ! ! !

Är det BB-uppgiften du sitter med? "Hur" redovisade du den på avdelningen ??

2010-01-28 @ 12:21:00
URL: http://gustavochester.blogg.se/
Postat av: Anna

OK, va skönt att ha den avklarad! Jag har mina 2v i sollefteå kvar, sen BB-placering i Sundsvall. Skulle egentligen varit på förlossningen i s-vall idag men är förkyld som tusan så det sket sig..... Har ju Sundsvalls träffen på måndag, kommer du eller tar du den längre upp i norr?

2010-01-28 @ 14:36:48
URL: http://gustavochester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0