She's back!

Nu har det blivit så där enormt länge sedan sist igen. Kan berätta varför: hade ett alldeles underbart "jullov" där jag absolut inte gjorde nånting. Sedan insåg jag att det fanns hur mycket spm helst att ta tag i gällande skolan, plus att jag har varit på praktik på BB sedan i måndags. Har bl.a. haft den stora äran att träffa världens sötaste Charlie och hans mamma Emelie.
Veckan som kommer är jag oxå på BB, sen åker jag till Övik och förlossningen där i tre veckor. Har dock inte kunnat nå min huvudhandledare för att få ett schema. Spännande får jag påstå! Dessutom väntar jag på faktura på lägenheten som jag ska bo i. Ännu mer spännande!

Vi får se hur det hela utvecklar sig. Har försett mig med mobilt bredband så ni får följa med på resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0