Svettlana

Jag håller fullkomligen på att flyta bort i min egen svett. Så fort jag lyfter ett finger känner jag en droppe rinna ner för tinningen. Har inte luktat så här illa sedan sommaren -95 eller -96 (kommer inte ihåg vilken det var) när vi tränade fotboll två pass om dagen under nån vecka inför Coca Cola Cup. Nämnas bör då att jag precis har duschat och ändå stinker svettigt matchställ.
Den enda svett jag saknar är den som framkallades varma sommardagar på vuxendagiset "De Gyllene Bågarna" i Valbo. Även fast man svettades som ett djur så hade man så jäkla kul. Min nya karriär är ju oxå rolig men inte på samma sätt som på McD.
Nog med nostalgi...nu ska jag fortsätta svettas. Hoppas att de halvmörka molnen som skymtar utanför fönstret resulterar i en regnskur snart!


Två sorters nostalgi i en och samma bild

Kommentarer
Postat av: Ammi

Det är verkligen den här tiden på året man tänker på McDe, Fan va kul det var =)

2010-07-06 @ 10:10:01
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0