Eurovision

Kunde inte bry mig mindre om det svenska Eurovisionfiaskot som tydligen ägde rum igår kväll. Så fort jag slog på TV:n imorse fattade jag att Sverige inte hade gått vidare till finalen imorgon. Jag vill inte glänsa med mina synska kvaliteter men... VAD VAR DET JAG SA! Vem vill skicka vidare en låt som är något av det mest slätstrukna sedan tidernas begynnelse och som framförs av en sönderblekt, tanig tjej med dålig hy och högt hårfäste? Nu har jag som sagt var ingen aning om vad hon tävlade mot men låten var ju inget att hänga i julgranen helt enkelt.

Salem Al Fakir är med på Vakna med The Voice just nu och hans svar på frågan: "Tror du att det hade gått lika dåligt för dig?" är helt klockrent och SÅÅÅÅÅ SANT. Han svarade ärligt och rakryggat: "Nej, det tror jag inte". Och det är vi nog fler än en som håller med om idag.


Hade vi skickat den här karl hade vi haft lite cuteness att bjuda på iallafall!
Foto: plaskis.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Det brukar ju gå över, vore ju skönt att slippa operation. Tror man brukar få börja med att ha dem bara på nätterna, brukar kunna hjälpa på dagtid också om man har dem på nätterna. Ska du jobba hela sommaren på BB? När är du färdig barnmorska? Kram

2010-05-28 @ 11:18:39
URL: http://marialiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0