Funderar

Sitter och funderar om jag ska vända mig till högre ort (förlossningen eller gynakuten) för bebis har inte gett sig till känna som den brukar idag. Den senaste 1½ veckan har den levt om som en vilde och gått lös på min kissblåsa som om det vore det bästa som finns här i världen. Men sen igår lunch har den varit fruktansvärt lugn. Inbillar mig att jag kände nåt imorse och en liten buff runt lunch. Annars har det varit tvärlugnt.

Och kom nu inte och säg att det nog inte är nåt för det är jag alldeles för påläst för.

Kommentarer
Postat av: Ida

Blir helt kall när du skriver sånt där! Nog för att det kan vara lugna perioder (som du vet) men som du också säger är du för påläst för att noja om sånt. Kolla upp det om du känner så där...så hoppas vi på att den lille rackarn bara är trött efter några dagars liv i luckan=)

kramkram!!

2010-05-01 @ 23:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0