Lite busig!

Är lite busig och bloggar på "arbetstid". Har haft min slutbedömning här på mödravården och blev med beröm godkänd!

För er som undrar hur det har gått med magen kan jag hälsa att bebis mår bra men har lugnat ner sig betydligt jämfört med för två veckor sedan när jag började känna. Då levde den om som en vilde men lärde sig nog sen att den är avkomma av två genuina soffpotatisar och fann den livsstilen mer tilltalande. Nu känner jag att det buffar lite då och då och nöjer mig med det. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men så fort jag åker buss lever bebis om lite. Vet inte om den tycker om det eller om det låter illa därinne så att den protesterar.

Nu tycker jag att bebis borde titta ut snart men jag har ungefär hälften kvar. Kommer att bli tokig den sista tiden, jag har alldeles för kort tålamod för sånt här.

Ska masa mig in i lunchrummet snart innan jag kör ett ryck med drop-in på eftermiddagen. Så alla ni som behöver preventivmedel och är över 23 år är välkommna till MVC Södertull i Gävle efter kl. 13 så tar jag gärna emot er ;)

Nästa vecka väntar praktik på gyn, blir där i två veckor. Sen börjar terminen närma sig sitt slut. Pluggar hemma en vecka och sen åker jag till Umeå v.22.



Längtar tills våran skrutt är här så man får gosa bebis!


Kommentarer
Postat av: Ida

Supergillar alltihop!!

och jaaa tålamodet tar helt slut runt vecka 25 sen vill man ju bara att det ska vara klart=))

kramkram!

2010-05-06 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0