Soffpotatisar

Jag och magen ligger i soffan och myser. Är ensamma hemma för Erik är hos sina föräldrar och slipar på båten. Passa på att verkligen slappa till men jag ska alldeles strax ta mig i kragen och plugga lite. Känner mig dock väldigt duktig för jag är klar med alla mina inlämningsuppgifter för den här terminen, ska bara ta mig för och skicka in den sista. Nu pluggar jag bara för min egen skull. Ja, jag vet att det låter nördigt men sån är jag ;)

I torsdags gjorde jag sista dagen på min praktik på MVC och det var med lite vemod jag gick därifrån. Har trivts skitbra och har haft världens bästa handledare, synd bara att man inte får ha henne med sig på all praktik. Hon är inte bara en duktig MVC-barnmorska utan är även en grym förlossningsbarnmorska. Skulle det visa sig att vår lilla skrutt bestämmer sig för att parkera rumpan först så är det hon som får förlösa mig för mig snittar man inte om man absolut inte måste.

Nu väntar jag med spänning på två veckors äventyr på gyn. Börjar på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0