Förkylningsföljetong

Sonen är fortfarande rejält förkyld så vi fortsätter att bara mysa på dagarna. Tycker så synd om honom när han hostar för han blir lika rädd för sig själv varje gång. Nu har han brett ut hela sin halvmeterskropp i min säng så jag ska möblera om lite så kanske jag får sova lite oxå.

Imorgon håller jag en tumme för att sonen är lite piggare. Dels kommer BVC på hembesök och sen funderar jag på att införskaffa en ny mobil. Jag har dock ingen aning om hur mycket pengar jag har på kontot så jag ska undersöka det först.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten gobit. Hoppas han kryar på sig snart. Ha det bra gumman

2010-10-07 @ 10:34:37
Postat av: Malin E

Vilket litet charmtroll! Har ni bestämt något namn? Krya på sig kramar till lilleman och till finaste Linda!

2010-10-07 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0