Äppejpaj

Fick nåt ryck här efter lunch och snodde ihop en äppelsmulpaj. Gott som f*n blev det. Erik bjöd in sin farmor som var nyfiken på bebisrummet så vi behagade henne med lite kaffe och paj. Bebisen verkar oxå tycka om äppelpaj för det blev en hisklig fart därinne nu.

I övrigt händer det inte alltför upplyftande saker på dagarna. Mellan alla tupplurar försöker jag klämma in lite uppsatsplugg men det är inte helt lätt. Skulle ha varit i Umeå den här veckan om jag hade fortsatt plugga och jag måste erkänna att jag saknar det. Umeå är en riktigt trevlig stad, synd bara att det är en bit dit.

Nu stack Erik iväg på en cykeltur á ca 5mil så jag ska försöka plugga lite under tiden.


Foto: TV4

Lite maffigare än min paj men säkert inte ett dugg godare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0