Det tar sig

Världens sötaste kille firar en vecka idag!
Sakta men säkert börjar vi etablera en vardag. Dock har jag förärats med världens långsammaste son när det gäller att äta. Han tar gärna x antal timmar/tillfälle på sig och funderar rejält på saken innan han bestämmer sig för att det får vara nog.

Lovar att updatera med bilder och förlossningsberättelse när jag har tid. Har ju som sagt var gått och blivit mjölkbonde vilket inte är förenat med långa stunder vid datorn.
Jag kan ge er en liten förlossningsteaser tills vidare:

* Pinvärkar i tre dygn
* Långdragen förlossning
* En alldeles gudomlig EDA. Tack Dr Granath!

Nu ska jag tanka i sonen lite mat så han håller sig beskedlig under första BVC-besöket.

Kommentarer
Postat av: Ida

skönt att höra att det verkar lunka på hos er=) ja i början kan de verkligen äta i timmar, haha, som tur är brukar de ju få upp farten efter ett tag:-P

2010-09-29 @ 20:37:12
URL: http://fruhumla.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Hur går det vännen??? hoppas så att allt går bra. saknar dig på jobbet! :-( men nu är du nog tacksam över att inte jobba...har varit fullt..till och med överfullt...har fått lägga på gyn!! pust!! kram på er alla!

2010-09-30 @ 18:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0