Guds helvete på jorden...

... har drabbat mig. Och nu menar jag inte att jag ligger i förlossningsvärkar och vrider mig av och an. (Om det ändå vore så väl) Nej, jag har drabbats av bristningar på magen. Skitmycket dessutom (i mina ögon iallafall). Klarade mig i nästan 40 veckor, varför nu? Har varit nitisk med att smörja in den där stackars magen, men icke. Har inte mått dåligt över nått tidigare i graviditeten men nu mår jag piss. Beach 2011 kommer att tillbringas i burka för min del.

Och kom nu inte med nåt vänster-flummigt dravel om att jag ska bära mina bristningar med stolthet och att jag blir en riktig tigermamma. Hur coola och fina jag än tycker att tigrar är så är bristningar något av det osmakligaste jag vet. Vem fan är attraktiv när man ser ut som att man glömt att hänga av sig dragspelet. Ska sätta mig in i hur man snabbast möjligt bleker dem så att de syns mindre. Är det bra eller dåligt att sola på dem?


Foto: jag

Tigrar är fina djur...men

Kommentarer
Postat av: Sara

håll de ifrån solen iaf första sommaren. sen sola så mkt du vill .. :p

å fortsätt smörja. jag har mina bristningar på sidan av magen vid love handlesarna men de syns knappt längre.

mandelolja!!

2010-09-09 @ 17:04:34
URL: http://saraochleo.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Hej stumpan!



Jag slapp bristningarna...men har ju typ hundra ärr på magen..1 ärr är från laparaskopin, ett är blindtarmsärret, ett är från en leverfläck...(ovanligt stort ärr av det) och sen har vi ju nödutgången där mina barn kom ut...:-) de skar ialla fall i samma ärr andra gången.... håller med om att bristningar inte är så snygga...men det kanske inte är så farligt som du tycker? :-) ses snart!!! på måndag ska jag få en slang i arslet...så jag är ledig i helgen och måndag...så nu får du knipa tills onsdag då jag ev. jobbar! kram!

2010-09-10 @ 09:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0