Två tummar upp!!!

Nu är det riktigt nära att vi är helt klara med D-uppsatsen. Vi fick lite småändringar från vår handledare som hon tyckte att vi kunde göra men hon tyckte uppsatsen var så bra så hon tyckte inte att vi behövde skicka slutexet till henne innan vi skickade in den till skolan. Med andra ord är vi nu klara med själva skrivandet.

Nu väntar bara en liten tripp till Umeå nästa vecka för opponering på uppsatsen.
Den resan blir ett litet roadtripäventyr med systeryster bakom ratten på en hyrbil och med mig och Lukas i baksätet. Eftersom jag fortfarande ammar så pass mycket var det smidigast att ta med mig Lukas till Umeå men då behöver jag en "nanny" som passar honom när jag är i skolan. Denna nanny blev moster Malin för att det blev mest ekonomiskt än om Erik skulle ha varit hemma från jobbet. Han har ingen semester att ta ut så han hade fått vara hemma utan "betalning" i så fall.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad skönt att äntligen får vara mammaledig och bara njuta ;) Myspysigt med moster Malin som privatchaufför och nanny, inte illa ;) Puss och kram!

2011-01-06 @ 22:06:13
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0