Vi lever

Hej kära läsare! (för ni är några stycken fortfarande)

Vi har inte gått och dött nån av oss här hemma. Det är bara det att vardagen är späckad och blogglusten tryter.

Jag jobbar på och går just nu och hoppas på att jag har jobbat tillräckligt mycket att jag har skrapat ihop till en fast tjänst. Lukas går på dagis och det går både upp och ner. Han tycker inte att det är nån höjdare att bli lämnad men det brukar gå över fort. Han sover knappt nåt alls på dagis (fast han sover som en gris när han är ledig) men han äter som en häst. Både plus och minus med andra ord.

Fast den stora nyheten är förstås att Lukas har lärt sig att gå :D Den 6/11 inträffade detta mirakel (när jag var på jobbet såklart, men Erik filmade). Han tultar omkring här hemma för egen maskin men tycker att det är lite roligare att hålla mamma eller pappa i handen för då kan han springa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0